bakasockerfritt

Tips på små ätbara gåvor

Nu är min favorittid! Jul, vilket för med sig massor av bakande. Enligt mig kan det inte bli mycket bättre! Jag har fått ett par beställnngar från vänner och bekanta som vill ha lite gottis till jul, så jag har en hel del att stå i minst sagt!
 
Jag lovade ju igår att komma med min topplista över små gåbort-godbitar, och här kommer mina fem bästa! Detta inkluderar inte kakor och dylikt, då skulle listan bli för lång...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Mums, mums! Mozartkulor vill jag testa att göra! Ditt recept är nog bäst och smidigast av alla jag sett på nätet! :)
Ha en fin dag!
Kramar!
//Lana

2012-12-20 @ 07:13:20
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Sofie

Bountybollarna är TO DIE FOR!! Så jäkla goda, så jäkla lätta att göra! I love them!!

Svar: Vad roligt att du tycker det! Älskar dom!
Marja

2012-12-20 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0