bakasockerfritt

Fettisdagen

Glad fettisdag, eller vad man nu säger! Jag hoppas innerligt att ni där ute har haft en bättre tisdag än vad jag haft! Nu lade jag precis av med studerandet för dagen. Efter att ha pluggat/gått i skolan sedan tio (bortsett från en halvtimmes promenad och tiden för resvägen till skolan) har jag ont i huvudet och lite små ångest sådär som man kan få efter en ovanligt tuff dag. Idag har jag exempelvis fått min uppsatsidé söndergrillad. Just för tillfället känns det lite som att jag vill hoppa av skolan och antingen börja baka/blogga på heltid, eller lägga mig i soffan och titta på TV (för evigt). Ett annat alternativ är att flytta utomlands, där folk slipper skriva tråkiga uppsatser. Jag skulle ge mycket för att bara få ha vanliga, hederliga prov (jag hade ändå inte tänkt att forska i mitt framtida liv). Min negativa inställning kommer förhoppningsvis bli bättre om några dagar (om jag inte bli ännu mer grillad, arrgggh!), och nu ska jag vara glad :)
 
Har ni ätit några semlor denna semeltisdag? Det har faktiskt inte jag, men jag har ätit det vid ett flertal tillfällen tidigare i år! Här bjuder jag på lite sköna semelbilder!
 
 
 
Semelmuffin
 
 
 
 
Semlor med bakerix (mini)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Minisemlorna väntar tålmodigt på mig där hemma, bara en timme kvar på jobbet sen så =D

2013-02-12 @ 22:12:15
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: Bra

Åh jag håller med dig angående skolan! Har också haft en tuff skoldag! Hoppas de blir bättre imorgon! :)

2013-02-12 @ 22:27:56
URL: http://Beatriceahs.blogg.se
Postat av: Annika

Gott :)

2013-02-13 @ 18:14:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0