bakasockerfritt

Tävling med Nu3!

Läs hela inlägget på www.bakasockerfritt.se!

 

Nu är det dags för en tävling här på Baka Sockerfritt! Jag har fått plocka ihop ett paket från Nu3 som jag tycker passade mitt koncept och mina läsare perfekt. Nu3 är en webshop som har samlat mängder med bra produkter gällande kost och hälsa. Urvalet är riktigt imponerande, och som tur är finns en bra sortering för att man lätt ska kunna hitta det man söker efter.

 

I paketet jag tävlar ut ingår mandelmjöl, fiberhusk, ekologiska chiafrön, kokosmjöl (Aman Prana), Hasselnötskräm från Cavalier, steviasötad choklad, ekologiskt lucuma pulver och ekologiska kakaonibs. Låter det inte hur bra som helst? Här finns massor utav de ingredienser jag brukar baka med, samt lite annat lyxigt att prova på. 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0