bakasockerfritt

Min bästa Bountykaka

Originalinlägg på www.bakasockerfritt.se
 
Det är rätt ruggigt ute, och när vädret är trist tycker jag att det är en perfekt sysselsättning att baka! Och god dessutom. Själv plockar jag fram mitt senaste e-Magasin (nummer fem) som har just tema Höst. Det är specialanpassat för höstens med dess smaker, kryddor och råvaror. Sedan har jag några recept som jag valde fick följa med i magaisnet, inte för att de var så värst höstiga, men för att jag tycker att de är så underbart goda att jag inte kunde låta bli att att ta med dessa! Ta till exempel denna bountykaka. För god för att motstå.
 
Det absolut bästa med mina e-Magasin, är att de innehåller mina bästa recept! Till recepten har jag gjort en ungefärlig energiberäkning med kalorier och kolhydrater. Du köper magasinen genom att klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på hemsidan (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet så fort jag kan. Det går också bra att betala via faktura. Maila mig då ([email protected] eller [email protected]). Ett magasin kostar 24-29 kronor, och ju fler man köper, desto billigare bli priset. Läs mer HÄR!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mwasshe

åhhh,ser riktigt gott ut!

2014-12-07 @ 20:18:10
URL: http://mimimoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0