bakasockerfritt

Baka Sockerfritt e-Magasin med JULTEMA!

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Baka Sockerfritt e-Magasin är ett magasin på ca 40 sidor, speciellt anpassat för att läsas i mobilen. Där är den absolut snyggast, men givetvis går det att öppna och läsa den överallt (såsom på en dator eller iPad). Min tanke är att man med magasinen kan ha något kul att läsa på kanske tunnelbanan, i någon kö, eller när helst man vill se på aptitretande bilder och/eller få inspiration på hälsosammare recept. Min andra tanke är att man kan ha mobilen liggande bredvid sig när man bakar. Själv avskyr (okej, kanske är avskyr var ett starkt ord, men irriterar mig gör det) jag att gå fram och tillbaka till datorn mellan varje ingrediens (för jag har sämst korttidsminne, även när det gäller recept jag skapat själv).
 
Det absolut bästa med dessa e-Magasin, är att de innehåller mina bästa recept! Jag har kontinuerligt hemlighållit mina favoriter, och nu kommer de alltså ut i mina e-Magasin. Nästan alla går enbart att få tag på via magasinet. Till recepten har jag gjort en ungefärlig energiberäkning med kalorier och kolhydrater.


Detta e-Magasin har tema JUL, vilket passar minst sagt bra i dessa tider. Det är ju bara tre veckor kvar till första advent, och jag kan tänka mig att många utav er (precis som jag) är bra sugna på julbakandet. Här kommer ni hitta recept insirerade av julens populära kryddor, och inpiration till gåvor perfekta att ge bort under julen. Exempel på recept är saffransglass, kanelglass, lussebullar, saffranskakor, mjuk pepparkaka och mycket annat. Förutom 24 recept finns här tips från mig, fakta och en intervju med Hanna Göransson som driver bloggen Hur Bra Som Helst och som givit ut boken Friendly Food.
 
 
 
Priset för Baka Sockerfritt byMarja e-Magasin nummer 6 är 29 kronor. Detta är enligt mig ett väldigt lågt pris i jämförelse för den kostnad och tid jag haft för magasinet, men tanken är främst att täcka de utgifter jag har i och med Baka Sockerfritt. Det är till och med billigare än en latte (eller typ som två hg nötter)! Du kan även kombinera fler nummer (vid köp av fler magasin blir priset mindre), och detta görs via den undre köp-knappen. Om du köper fler, så skriv vilka du vill köpa (alterntaivt maila mig den uppgiften)! 
 
 
Du köper magasinen genom att klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på hemsidan (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet så fort jag kan. Betalningen sker via paypal vilket är otroligt enkelt och såklart riktigt, riktigt säkert! Det går också bra att betala via faktura. Maila mig då ([email protected] eller [email protected]). Hör av er om ni har frågor!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0