bakasockerfritt

Baka Sockerfritt e-Magasin ute!

Du köper e-Magasinet genom att maila mig ([email protected]) eller genom att gå in på www.bakasockerfritt.se och klicka på "köp"-knappen!
 
Nu är mitt Baka Sockerfritt  mobila e-Magasin färdigt! Såklart att ett e-Magasin är mobilt, men tanken bakom detta är att man främst ska läsa tidningen i mobilen. Där är den absolut snyggast, men givetvis går det att öppna och läsa den överallt. Min tanke är att man med magasinet kan ha något kul att läsa på kanske tunnelbanan, i någon kö, eller när helst man vill se på aptitretande bilder och/eller få inspiration på hälsosammare receot. Min andra tanke är att man kan ha mobilen liggande bredvid sig när man bakar. Själv avskyr (okej, kanske är avskyr var ett starkt ord, men irriterar mig gör det) jag att gå fram och tillbaka till datorn mellan varje ingrediens (för jag har sämst korttidsminne, även när det gäller recept jag skapat själv).
 
Det absolut bästa med detta e-Magasin, är att det innehåller mina bästa recept! Jag har kontinuerligt hemlighållit mina favoriter, och nu kommer de alltså komma ut i mina e-Magasin. Nästan alla går enbart att få tag på via magasinet. Detta första nummer innehåller två teman vilka är: Snabba Mellanmål och Gott Godis! Mellanmålen går fort att göra och innefattar ett ganska brett "spektra" av mellanmål såsom ett par bakverk att göra i mikron, fyra helt nya mugcakes, barer, mousse etc. Angående godisavsnittet: älskar man söta små saker och älskar man choklad, är detta magasin ett måste. Punkt.
 
Magasinet består totalt av 41 sidor, och jag har lagt ner ett par veckors heltidsjobb på det. Det har varit urkul, men jag kan också erkänna att det har varit lite kämpigt och tagit en del kraft. Eftersom det ändå är mitt första nummer så har jag tagit beslutet att sätta ett extra, väldig lågt pris på bara 24 kronor. Det är liksom mindre än vad en kopp thé kostar, eller hälften av priset av en påse mandelmjöl. Alla ni som följt mig, och har gillat det jag gör, jag hoppas att ni köper hem ett e-Magasin! Det är ju här de absoluta godbitarna finns! Tack på förhand och stor kram till er alla!
 
Du köper magasinet genom att klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på hemsidan www.bakasockerfritt.se (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet så fort jag kan. Glöm inte att skriva din e-post. Det går också bra att maila mig ([email protected]Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. 

eller [email protected]Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. 

), så fixar vi det vi mail (via paypal vilket är otroligt enkelt och såklart riktigt, riktigt säkert!). Hör av er om ni har frågor!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Camenius

Är det med några SweetLeaf Stevia recept?

Svar: Hej Madde! Tyvärr inte, jag har använt sötströ för att det ska vara så pass likt socker som möjligt i konsistens och volym.
Marja

2014-03-05 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0