bakasockerfritt

Arbetet har börjat på e-magasin nr. 2

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
För drygt två veckor sedan lanserade jag (med stor spänning och stor nervositet) det första numret av mitt e-Magasin (köpes för 24 kr genom att trycka på "Köp"-knappen i den högra kolumnen, eller längre ner under alla inlägg om du kollar i mobilen). Jag har fått många lovord och kommentarer om att även kommande nummer kommer att köpas. Det värmer otroligt mycket att få höra dessa ord! Tack! Nu håller jag redan på att knåpa ihop e-Magasin nummer två, och det har tagit en hel del av mina tid de senaste veckorna. Men det är det värt! Det är så roligt att se sida efter sida växa fram, och se att ett magasin uppstår från ingenting! Kan ni gissa vad temat för det kommande numret kommer att vara? Något som jag älskar oroligt mycket. Vill ni ha en ledtråd kan ni kika på bilden här under... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia Ulmbrant

Vad spännande det ska bli att läsa din e-bok. Hoppas på många goda recept. Köpte e-boken för några timmar :)
/Olivia

Svar: Vad roligt! Jag skickade magasinet till dig igår, så jag hoppas att du har fått det!
Marja

2014-03-19 @ 21:25:25
URL: http://oliviaulmbrant.blogg.se
Postat av: olivia Ulmbrant

Hur vet jag om jag har fått den? På mail?
Kan inte se några tecken på det tyvärr :(
/Olivia

Svar: Nu är den skickad till dig igen :)
Marja

2014-03-22 @ 10:06:27
URL: http://oliviaulmbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0