bakasockerfritt

Semlor 2014

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Även om fettisdagen inte är förrän i mars, så dyker semlor upp överallt. På instagram, bloggar och inte minst i mataffärer och på caféer. Så fort jul och nyår är över, så kommer semlorna. Fast det gör inte mig något, jag älskar att fira! Det är som vi tagit alla de bra sakerna och glömt de mindre roliga sakerna. Vi firar jul, nyår, fettisdagen och påsk. Men var tog fastan vägen? ;) (Bortsett från att folk kör periodisk fasta och 5:2) Hur som helst vill inte jag vara sämre, och har under flera veckor tänkt att jag ska baka hälsosamma semlor. Så i fredags var det dags (måste vara på en fredag eller lördag, så att jag kan fota medan de fortfarande är färska i dagsljus), och här kan ni skåda resultatet!
 
 
 
 

Semlor – 3 stycken

 

Receptet finns på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh, låter som något jag borde testa =)

Postat av: JENNYH - Mammablogg

Så himla gott med semlor! Redan ätit två st i år =)

2014-01-29 @ 12:37:49
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0