bakasockerfritt

Baka Sockerfritt e-Magasin 4/2014 ute nu!

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se! 
 
Nu släpps mitt fjäde nummer av Baka Sockerfritt e-Magasin byMarja (eller Baka Sockerfritt e-Magasin)! Temat för detta nummer är "Mjuka kakor och Muffins", och innehåller 26 recept på bland annat saftiga bananmuffins, grymma chokladcupcakes, mazarinkaka och snickerstårta. Här ska det finnas något för alla! Magasinet är på totalt 42 sidor och innehåller förutom alla underbara och hälsosamma recept bra tips från mig, en intervju med Sara från Träningsglädje och matnyttig fakta. Till recepten har jag dessutom (som i alla magasin) gjort en ungefärlig energiberäkning med kalorier och kolhydrater.
 
Baka Sockerfritt e-Magasin byMarja är ett magasin på drygt 40 sidor, speciellt anpassat för att läsas i mobilen. Där är den absolut snyggast, men givetvis går det att öppna och läsa den överallt (såsom på en dator eller iPad). Min tanke är att man med magasinet kan ha något kul att läsa på kanske tunnelbanan, i någon kö, eller när helst man vill se på aptitretande bilder och/eller få inspiration på hälsosammare recept. Min andra tanke är att man kan ha mobilen liggande bredvid sig när man bakar. Själv avskyr (okej, kanske är avskyr var ett starkt ord, men irriterar mig gör det) jag att gå fram och tillbaka till datorn mellan varje ingrediens (för jag har sämst korttidsminne, även när det gäller recept jag skapat själv).
 
Det absolut bästa med detta e-Magasin, är att det innehåller mina bästa recept! Jag har kontinuerligt hemlighållit mina favoriter, och nu kommer de alltså komma ut i mina e-Magasin. Nästan alla går enbart att få tag på via magasinet. 
 
Priset för Baka Sockerfritt e-Magasin 4 är enbart 29 kronor. Detta är enligt mig ett väldigt lågt pris i jämförelse för den kostnad och tid jag haft för magasinet, och med jrmförbara produkter. Tanken gällande priset är främst att täcka de utgifter jag har i och med Baka Sockerfritt. Det är till och med billigare än en latte (eller typ som två hg nötter)! 
 
Det går givetvis även bra att köpa tidgare nummer. Priset för Baka Sockerfritt e-Magasin 1/2014 är 24 kronor, och för Baka Sockerfritt e-Magasin 2/2014 och 3/2014 är det 29 kronor. Du kan även kombinera två, tre eller alla fyra nummer (vid köp av fler magasin blir priset mindre), och detta görs via den undre köp-knappen. Om du köper två eller tre, så skriv vilka du vill köpa under den tomma raden "Ev. specificiera nummer" (alterntaivt maila mig den uppgiften)! 
 
Du köper magasinen genom att klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på www.bakasockerfritt.se (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet/magasinen så fort jag kan. Betalningen sker via paypal vilket är otroligt enkelt och såklart riktigt, riktigt säkert! Det går också bra att maila mig ([email protected] eller [email protected]), så fixar vi det vi mail. Hör av er om ni har frågor!
 
 
Ett utdrag på vad ni kan finna i mitt nya magasin:
 

  Snickerstårta
 
 
Smal proteinchokladkaka
 
 

 Kladdkaka med choklad och avokado

 
Moccakaka

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0