bakasockerfritt

LCHF-knäcke

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag har sett fram emot den här helgen extra länge nu, ungefär sedan föra fredagen, då förra helgen inte kändes något bra alls! Så förhoppningsvis slipper jag massor utavnegativ energi, och kan fokusera på återhämtning, träning, bakning, bloggning och allt annat som har med mitt Baka Sockerfritt-koncept att göra. Jag tror att det kommer bli en riktigt bra helg med andra ord!
 
Jag teasade lite för någon vecka sedan med att jag skulle komma med ett nytt recept på knäckebröd/fröknäcke på bloggen. Och nu har jag testbakat om receptet och fått bättre bilder, och känner mig därför reda att lägga ut receptet här nedanför. Denna gång har jag i ett par matskedar äggvita för att knäcket ska bli lite tjockare och hålla ihop extra bra. Jag har testbakat knäcket till flera andra personer, och det blev uppskattat som tur är!
 
 
 
 

LCHF-knäcke

 

Du hittar receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0