bakasockerfritt

Mazarinkaka med banan och choklad

Läs hela inlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Som jag tidigare skrev så har två nya recept som jag gjort till Risenta nu publicerats, varav en av dom är "Mazarinkaka med banan och choklad". Detta är en av mina favoritbakverk och som jag länge pratat mig varm om. Så ni kanske kan förstå att jag längtat efter att få publicera receptet - vilket jag gör här nedan! Äntligen!
 
Jag hoppas att ni har en bra lördag so far. Det har i varje fall jag haft! Jag spenderade en stor del av gårdagskvällen med att baka till dagens eftermiddagsfika som jag hade med mina föräldrar och systers familj. Det var så klart jättemysigt, och det blev även ett par nya recept som jag vill, och kommer att, dela med mig utav. Men det får bli en annan dag!
 
 

 


Mazarinkaka med banan och choklad

 

Ni kan hitta receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0