bakasockerfritt

Kladdkaka med cashewsmör

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!

 

Har man ett mumsigt egengjort nötsmör hemma, då är det ju givet att det måste användas och testas till massa av olika saker! Jag gjorde därför en kladdkaka som jag toppat med lite cashewsmör. Cashewsmöret passar mycket bra tillsammans med kladdkakans chokladsmak. Självfallet går det att byta ut (eller utesulta) cashewsmöret, mot till exempel jordnötssmör eller annat nötsmör/crème (som nutella).

 

Iron man 3, som jag såg igår, får nog fyra sockerfria bakverk av fem möjliga av mig. Den var riktigt underhållande med ganska så roliga skämt (även om det kunde gå till överdrift ibland). Dessutom gillar jag actionfilmer. Ikväll vet jag att jag kommer få en mycket rolig kväll, för jag ska nämligen ut på middag med två andra par! Första anhalten blir på T.G.I. Friday´s på Kungsan. Mums (hoppas jag)!

 

 

 

 

Kladdkaka med cashewsmör

 

Se receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0