bakasockerfritt

Mellofinal!

Ikväll är det Melodifestivalen, och denna gång ska jag för ovanlighetensskull sitta bänkad framför TV:n. Vem hejjar ni på? Själv har jag fått upp ögonen för Anton (tänk att han har koriograferat dansen själv). jag tror jag är lite svag för sådana typ av bidrag. Varför får jag känslan av att mina favoritbidrag har något gemensamt drag?
 
Anton Ewald (2013):                 Eric Saade (2010, 2011):        Tooji (2012):
 
                          
 
                            Måns Zelmerlöw (2007, 2009):        Darin (2010):
                                                
 
 
Kalla mig töntig (men va fan, man får väl bjuda lite på sig själv!), men till mitt försvar, det är ju ändå Melodifestivalen! Då ska det vara lite medryckande och show!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monkan

Haha, tom jag ska kolla...rycks liksom med o inget annat för oss! Jag är mest intresserad av hur rabeus ska hinna dit. Infrastrukturen kring arenan är ju sådär...

Ha en trevlig kväll!
Kram /M

Svar: Haha, snacka om stressigt!
Marja

2013-03-09 @ 19:16:09
URL: http://www.lilltappanskok.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0