bakasockerfritt

Saffran- och jordgubbskaka

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag är lite fascinerad av att hitta på lite otippade kombinationer i bakväg. En av mina favoritkryddor är saffran, och då jag hade ett paket kvar i skafferiet fick jag ett stort sug av att baka med det! Som ni förmodligen vet vid det här laget vill jag även utnyttja jordgubbssäsongen till fullo, och kom därför på att jag skulle göra en saffrankaka med jordgubbar i! Smakerna passar riktigt bra ihop, vilket jag kunde föreställa mig redan innan. Nedan ser ni resultatet!
 
 
 
 

Saffran- och jordgubbskaka

 

Ni finner hela receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 
 

Kommentarer
Postat av: milla

Vilken häftig smak kombo:)

2013-07-16 @ 23:49:52
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Katarina

Låter mycket gott! Ha en fin dag.

2013-07-17 @ 09:56:33
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0