bakasockerfritt

Jordnötskaka med två sorters choklad

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag har gjort något underbart! Något fantastiskt med choklad och jordnötter. Något som dessutom är superenkelt att svänga ihop! Jag smälte först min favoritmjölkchoklad, bredde på ett rejält lager av mitt hemmagjorda jordnötssmör och toppade det hela med mörk choklad. Det är det perfekta godiset!
 
Idag ska jag köra hårt på friskis och svettis, på ett skivstångspass! Och innan blir det (förhoppningsvis, om espresso house behagar öppna i tid) en latte macchiato. Så gott!
 
 

 

 

Jordnötskaka med två sorters choklad

 

Spana in receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0