bakasockerfritt

Tankar

Kom att tänka på en liten rolig idé: istället för att göra en fysisk receptbok skulle jag kunna göra någon slags "receptdokument" med mina favoritrecept och bilder. Jag har ju gjort en liten bakbok, men den är dyr att beställa. Skulle jag sälja den skulle sedan frakt läggas på och allt bli ännu dyrare! Därför kom jag på en idé om att göra någon slags lite enklare e-book variant (typ pdf eller liknande).
 
Vad säger ni kära läsare, låter det som en bra idé? Det är ju trots allt ni som vet bäst! (Ni behöver inte själva vilja köpa den för att det ska vara en bra idé vill jag poängtera ;))
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en smart ide! :) tycker att dina recept blir bra och otroligt goda! :))

Svar: Åh, vad roligt! Tusen tack!
Marja

2013-01-13 @ 19:41:42
Postat av: Victoria

Jättebra idé. Jag är inne på din blogg flera dagar i veckan. Du är så galet duktig och en riktig bra inspirationskälla. Hade du gett ut en riktig bok hade det säkert blivit en storsäljare.

Svar: Vad glad jag blir över detta beröm, det peppar! Tack!!
Marja

2013-01-13 @ 20:41:05
Postat av: Anonym

Super bra ide! Kmr dt kosta ngt då?

Svar: Tack snälla! Jag tänkte eventuellt ta en symolisk summa om jag lägger ned en del tid. Ska klura på hur jag ska göra!
Marja

2013-01-13 @ 20:45:49
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Vonskareng

Sjukt bra idé!

Svar: Så kul att du tycker det! Tack!
Marja

2013-01-14 @ 09:50:11
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: Lana

Oh, vilken superidé! Håller med obanstående: om dy hade gett ut en riktig bok, skulle den sälja mycket bra! :)
Ha en toppen måndag!
kramar!

Svar: Vad snällt, det gör mig jätteglad! Skulle vara en dröm att ge ut en riktig bok!
Marja

2013-01-14 @ 10:47:11
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: marielle

Låter som en rolig idé, ta och testa.

Men vad är det för något du har bakat på bilden på framsidan? Ser jättegott ut!

Svar: Tac!k! Det är ett väldigt gammalt recept som heter "Chokladtårta på mandelbotten". länken är: http://bakasockerfritt.blogg.se/2012/june/chokladtarta-pa-mandelbotten.html
Marja

2013-01-14 @ 17:31:51
Postat av: Sara på Vardag.nu

Det låter som en trevlig idé!

Svar: Så roligt att du tycker det :D
Marja

2013-01-14 @ 19:56:43
URL: http://vardag.nu
Postat av: gunsan

snällasnällasnälla ge ut en "riktig" bakbok, den skulle göra succe`!!
har sagt det förut å säger det igen, du har dom ABSOLUT bästa lchf-kak recepten !!!
jag har bakat mej igenom många många olika bloggars bakrecept, å det säger jag bara .... dom andra kan slänga sej i väggen, så e det :D
gunsan

Svar: TACK! Nästan så att jag får lite tårar i ögonen av dina snälla kommentarer! Hm, jag ska asolut tänka över det här med att fatiskt höra med ett bokförlag...
Marja

2013-01-15 @ 16:16:54
Postat av: Anna

Vad gullig du är, tack! De låter ju som en superbra idé, jag skulle kunna tänka mig köpa :D

2013-01-15 @ 21:31:55
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Mia

Ge ut en riktig bok. Jag köper den bums och den kommer vara värd mer än vad den kommer att kosta. Dina recept är underbara och bilderna frestar så man bara MÅSTE pröva det mesta. Ser fram emot din hemsida! Lycka till :-D

2013-01-21 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0