bakasockerfritt

Kokbok

Innan jul gjorde jag min egen lilla bakbok med mina egna sammanställda recept. En perfekt julklapp tyckte jag (och hoppas jag att andra tycker)! Dessutom är det väldigt kul att ha i framtiden som en påminnelse om hur kreativ man en gång var ;)
 
 
 
 
Och så var det helg igen. För mig flyter helg och vardag för tillfället ihop med varandra. Eftersom jag har "fria tider" med allt plugg och jobbar väldigt lite så blir det ingen större skillnad. Idag började jag dagen som så många andra dagar på Gateau, med en frukost med Lovisa. Mycket, mycket trevligt! Ikväll blir det spelkväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah

gör några till o sälj vetja? ;D

2013-01-04 @ 16:16:38
URL: http://girlyciousdiet.wordpress.com
Postat av: Anonym

Oh tycker du borde sälja det! Hade köpt!

Svar: Tack, det var snällt! Skulle verkligen vilja sälja på riktigt :) Som det är nu köper jag via ett boktryckarförlag. Kanske borde höra med ett bokförlag? ;)
Marja

2013-01-04 @ 16:30:14
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Cissi

Går det att beställa en sån av dig? ;)

Svar: Vilken tevlig fråga ;) Det ska absolut gå att fixa! Jag beställer dock från ett företag, vilka tr ut en ganska hög kostnad. Ska nog höra om det går att få ner den ;) Kontakta mig gärna om du är intresserad! kram
Marja

2013-01-04 @ 23:23:03
Postat av: Margot

Den borde du kunna sälja:)

2013-01-05 @ 10:55:07
URL: http://mammasdeli.blogspot.com
Postat av: frubalken.blogg.se

Smart! Jag skulle så gärna vilja göra en egen kokbok =)

2013-01-06 @ 23:06:49
URL: http://frubalken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint, och vilken trevlig present! Det blev säkert uppskattat! Önskar dig en god fortsättning på 2013!

2013-01-07 @ 19:03:39
Postat av: Cissi

Hur kontaktar jag dig? :) Hittar ingen mailadress... Tack tack!

Svar: Den står inte så tydligt, jag ska absolut förtydliga den! Mail: [email protected].
Marja

2013-01-12 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0