bakasockerfritt

Baka Sockerfritt

Min dröm är att ge ut en bok med sockerfria och hälsomsamma bakverk. Men istället för en fysisk bok har jag (som jag tidigare nämnt) funderat på att gör en i pdf-format. Detta skulle göra den otroligt mycket mer billigare, mer miljövänlig och dessutom lättillgänlig! Jag undrar om ni har några tankar om detta? Vad kan vara ett rimligt pris, hur många recept etc. Kanske är en rolig idé att ha olika teman fördelat på fler olika böcker, där jag exempelvis börjar med småkakor? Maila eller kommentera gärna mig för förfrågningar, tips, undringar eller vad som helst!!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bra idé. Tack for mycket gott fruktbröd.

2013-02-19 @ 20:18:46
Postat av: Olivia

Vad roligt! Tycker absolut att du ska göra det, gillar dock känslan av en riktig bok mer än om man skulle ha den tex på Ipaden. Jag kan säga att jag hade i alla fall köpt den!
Tycker det är viktigt med tilltalande bilder och olika "kapitel" m tex småkakor/glass/bröd osv. Borde även finnas ingredienser som man kan ta om man inte har tex Stevia, så kan det stå på nån sida : "Stevia kan ersätta med (ex) dubbelt så mkt honung "
Lycka till! Hade även varit bra om det stod näringsinnehåll, men det är bara vad jag (som räknar kalorier) tycker :)

Svar: Tack Olivia för din kommentar, uppskattas massor ska du veta :)
Marja

2013-02-19 @ 22:18:26
Postat av: Karin

Först och främst...vart har du köpt brickan? Älskar den!!!! :)

Jag får aldrig nog av receptböcker men de tar ju plats så din ide är bra tycker jag! Köpte en träningsbok i pdf-format förut och den kostade 73,90 tror jag.
Jag tycker åxå att det är bäst att dela in allt i kategorier så det är lättare att hitta det man söker direkt!
Håller även med att det är ett plus med näringsinnehåll....det är intressant att veta hur många kolhydrater det är i t.ex en muffin osv.
Du är så duktig att hitta på bakrecept så den här kommer jag absolut att köpa! :)

Svar: Jag har faktiskt fått brickan, så tyvärr vet jag inte var den kommer ifrån. Det står "Mönstermix" på baksidan, men är lite osäker om dte är så märket fakiskt heter.
Och ett stort TACK för din kommentar! Bra tips och pepp :D
Marja

2013-02-20 @ 15:13:26
URL: http://www.karinslchf.blogg.se
Postat av: Cissi

Superidé! Antalet recept är svårt att avgöra: du har ju så många goda! Men jag tycker att du ska köra lite blandat: både småkakor, bakelser, mjuka kakor... Och så dina fina bilder :)

Svar: Tack! Bra tips!
Marja

2013-02-20 @ 16:49:38
Postat av: Angelica

Hej!
Snubblade in på din blogg när jag letade bakrecept. Jag tycker också om att baka och efterrätter är det bästa som finns!^^ Blev nyligen LCHF:are och tycker att alla dina bakverk ser otroligt goda ut! Ska prova några av dom.
Tycker du ska göra en receptbok, jag hade definitivt köpt den! Jättefin blogg verkligen.

Svar: Tack, toppenroligt att höra :D Hoppas du hittar många späänande bakverk här!
Marja

2013-03-04 @ 21:25:43
URL: http://lchfochjagblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0