bakasockerfritt

Hemma en sväng innan Gastrologik

Idag gjorde jag en fuling och hoppade över gästföreläsningen i skolan. Jag kände att jag kunde använda min tid bättre då föreläsningen med största sannolikhet inte är tentarelevant (*hoppas*). Jag hann därför hem innan jag och Artur (smabo) ska ut och äta middag. Den blir på den lyxiga restaurangen Gastrlogik, och det ska bli så spännande och gott!
 
Jag köpte förrsten ett fint tårtfat på Åhléns. Den är i en lite mindre storlek och var väligt prisvärd (79 kr). Det är många som frågat var jag har fått mina små 12-cm springformer i från, och de kommer också från Åhléns.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marias Bakglädje

Unnar du dig en liten chokladbit då och då? :) jag har nyss gjort ett nytt inlägg med hemmagjorda praliner, där jag tjuvstartat lite med julsmakerna. Tycker du det låter spännande, så kika gärna in :)

2012-10-09 @ 15:08:26
URL: http://mariasbakgladje.blogg.se
Postat av: Lana

Vilket fint tårtfat! Åhlens har så många fina saker! Måste dit nån gång och shoppa lite! ;):)
Ha en toppen eftermiddag!
Kram kram
//Lana

2012-10-09 @ 16:49:12
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ha det så trevligt.

2012-10-09 @ 19:37:08
Postat av: freedom Fie

Hvor er den fin.

Postat av: Angelica - Vardagsliv med LCHF

Köpte en sån där liten springform igår! :-)

Svar: Vad roligt, de är perfekta att baka i! :)
Marja

2012-10-10 @ 15:30:01
URL: http://ankianka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0