bakasockerfritt

Söndag

Tyvärr har Vilmer fått magsjuka, så fikat idag blir inställt och uppskjutet tills någon annan dag. Väldigt tråkigt, men det är sådant som händer! Istället tog jag en frukost på Gateau och ska fika ute med mina föräldrar. Tur att jag inte hann baka allt inför idag!
 
Min vovve har också varit här sedan igår kväll. Hon är galet sällskapssjuk, och vill till och med följa med in i badrummet när jag ska duscha...
 
 
 
Sudegsfralla med valnötter med brie och paprika
 
 
 
Världens sötaste lilla gullehund!

Kommentarer
Postat av: Lana

oh, vilken fin söt vovve! :)
Ha en fin fortsatt dag!
Kram kram
//Lana

2012-11-18 @ 16:04:24
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0