bakasockerfritt

Nytt nummer av mat&hälsa

Åh, igår fick jag hem Mat&hälsa- tidningen. Gissa vad jag ska bläddra i ikväll :) Ska bli spännande att få lite inspiration till julmat och bakande.
 
 
 
 
Idag har jag varit barnvakt till Anton, min urgulliga yngsta lilla systerson. Det gick jättebra och han var inte alls ledsen. Det blir ett perfekt extrajobb om det skulle passa för dom! Jag har även hunnit med att baka lussebullar med mandelmjöl. Tyvärr råkade jag nog ha bullarna någon minut för länge i ugnen... Recept kommer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag fick också den hem i brevlådan. :)

2012-11-16 @ 18:10:01
URL: http://ellisono.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0