bakasockerfritt

Julpyssel i november...

Under den senaste veckan har jag unnat mig en hel del! Och det är inte kläder eller godis jag pratar om, utan pysselsaker! Jag älskar att vara kreativ och får arbete med händerna. Nu när jag har mer ledig tid ska jag äntligen göra saker jag själv vill göra, det kallar jag att unna sig :) Jag gick in på panduro och köpte exempelvis både ett "kort-görar-sett" och ett "tomtefamiljssett". Man får göra allt från början, måla kroppen, klippa ut hjärta och förkläde etc. Här ser ni hur tomtemor blev!
 
 
 
 
 
 
Jag köpte även chokladformar och små presentpåsar så att jag kan ge bort fina gåvor i jul. Som ni ser så älskar jag julen. Därför tänker jag att jag vill ha ut det mesta utav den och har börjat redan nu!
 
Dessutom vill jag också berätta att jag slutat mitt arbete på banken. Jag trivdes inte alls med arbetsuppgifterna (som jag inte kunde), stressen mm. Eftersom jag tjänade lika mycket där som på min praktik, prioriterar jag hellre praktiken. Samt min hälsa! Att jobba kvar på banken var helt enkelt inte värt vad det kostade mig. Därför är jag väldigt lycklig och lättad nu och har dessutom fått extra ledig tid. Perfekt tid för att pyssla och vara kreativ!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Men åh, vilken söt lite tomtemor! :D Härligt med julpyssel.

2012-11-09 @ 17:16:20
URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Angelica - Vardagsliv med LCHF

Vilken söt! Jag skulle vilja pyssla mer, men jag har nog inte riktigt tålamod. :-)
Bra att du gjorde som känslan sade!

2012-11-09 @ 20:04:50
URL: http://ankianka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0