bakasockerfritt

Brunch på fåfängan

Under flera dagar har internet krånglat, och under både fredag, lördag och imorse var internet helt nere (okej, en timme i går förmiddag lyckades det faktiskt fungera). Tydligen har det varit problem i hela nacka området. Hoppas verkligen att det löst sig nu!
 
Idag har jag varit på fåfängan och ätit brunch. Det ligger väldigt bra till högst upp på ett berg med en utsikt över djurgården mm. Där fanns mycket mat som passar mig såsom olika laxsorter, såser, sallad, äggröra, ostar, fruktsalld med grädde mm. Jag undvek kött (förutom fisk) och allt för kolhydratsrik mat (förutom frukt).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har funderat på att testa deras brunch faktiskt!! Kan du berätta lite mer?? Rekommenderar du den?? Vad kostade det?? Ha det fint :)/ Hanna

Svar: Jag måste erkänna att det inte var det bästa i matväg och jag har varot på mer prisvärda bruncher (kostade 285). Jag tror att själva placeringen på fåfängan, dvs högt på ett berg, kostar! Jättehärlig utsikt :) Visst var maten god, men kanske inte så "nytänkande" och spännande.
Marja

2012-11-05 @ 12:52:01
URL: http://kanelsnackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0