bakasockerfritt

Vaniljpulver

Jag måste erkänna - jag har tidigare inte haft vaniljpulver i min ägo. Förens idag vill säga! Jag har ett tag nu tittat i min mataffär efter vaniljpulver men det har alltid varit slut. Alla är väl precis som jag ute efter denna eftersökta vara! Så för att ersätta vaniljsockret har jag använt mig av vaniljarom. Men idag så fanns den äntligen där - en enda liten burk kvar, långt intryckt så att den knappt gick att se. Snabbt roffade jag åt mig den! Vaniljpulver innehåller inga knäppa ingredienser, utan består av 100 % vaniljfrö! Krav-märkt dessutom. Perfekt för att ge de goda kakorna en exklusiv och god smak av vanilj.



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0