bakasockerfritt

Glad kanelbullensdag!

Det har nog missat få bakglade därute att det idag är kanelbullensdag! Jag bakade själv mina kanelbullar redan i måndags. Tyvärr tog de slut alldeles för snabbt och jag hinner inte baka några nya för tillfället. Receptet på mina favoritbullar hittar ni här! Jag ska under nästa vecka experimentera med mer bullbak :)
 
Idag har jag en välbehövlig ledig förmiddag. Jag har passat på att köpa frukost från Gateau, pluggat, städat och gjort en helt ny chokladcrème!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Ser så jäkla goda ut!

2012-10-04 @ 13:15:34
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: william

mums:D

2012-10-04 @ 15:40:08
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Anna Haeggman

Nu kan jag inte låta bli att fråga. Markatta tävlingen...??? Vilka vann?
Jag har letat med ljus och lykta här varje dag efter de presenterade vinnarna men inget sett. Har det inte dragit än eller har jag missat?
Kram

Svar: Hej, tävlingen är avslutad och vinnarna har fått mail. Dock har jag inte fått tag i alla än, det är därför jag inte sagt något på bloggen. Önskar så att jag kunde lotta ut minst femtio paket!
Marja

2012-10-04 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0