bakasockerfritt

Banoffee Pie

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Något jag har gått och suktat efter ett tag är att återigen göra den banoffee pie, vars recept som jag skapade för någon månad sedan. Jag har till och med drömt om denna kaka, för det är seriöst ett av de godaste bakverk jag gjort någonsin under mitt 23-åriga liv! Att baka denna skapelse är ett perfekt sätt att fira våren på! Tycker ni inte?
 
Eftersom jag har sparat mina bästa recept till mitt e-Magasin, är det just här ni kan hitta receptet på min sockerfria Banoffe pie (nummer 2). Magasinet har jag satt till enbart 29 kr, och köpes genom att klicka på "köp"-knappen i den högra kolumnen på www.bakasockerfritt.se. Alternativt längre ner under alla inlägg, om du använder dig utav mobilen. Betalningen görs säkert via paypal. Vid frågor, eller köp på annat sätt, kontakta mig på [email protected]! Läs mer HÄR!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0