bakasockerfritt

Fira våffeldagen med våfflor!

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Idag är det våffeldagen (och nio månader kvar till juldagen), och det har jag "hedrat" med en hel del inspiration på våfflor. Idag tänkte jag återpublicera ett av mina absoluta våffelrecept, ett recept som är överraskande gott, enkelt och hälsosamt! Tillaga, ät och njut! Med fokus på njut.
 
Igår glömde jag mina två "aktiva" kontokort hemma. Det händer kanske mig någon gång vart annat år, och vad handikappad jag känner mig utan vare sig kort eller kontanter! Jag åt lunch ute, och blev smått ställd när jag upptäckte att det var något som fattades i plånboken (jag kunde låna, så det var inga problem). En halvtimme senare sa jag glatt att jag skulle handla questbars, men kom utanför butiken på att just ja, jag hade ju inga pengar på mig. På kvällen på väg hem tänkte jag Medan jag ändå väntar på bussen kan jag ju passa på att ta ut pengar i bankomaten, så att jag kan betala det jag är skyldig. En ganska korkad idé, med tanke på att det var just bristen på pengar som hade satt mig i den situationen.
 
 
 
 
 
Våfflor - 3 stycken
 
Du hittar receptet på www.bakasockerfritt.se!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida och Amanda

Gott!♡

2014-03-27 @ 21:03:57
URL: http://idaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0