bakasockerfritt

Midsommartips!

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Herregud, nu är det inte många dagar kvar fram till att midsommar är här! Får jag lov att fråga hur det är planerat att man ska hinna med allt, när tiden går så fort? Eftersom det inte är så lågt kvar till midsommarfirandet (om man nu väljer att fira detta), är det även hög tid att bestämma vad det ska bjudas på i matväg, och därmed även fikaväg. Jag vågar påstå att denna hemsida erbjuder mer än tillräckligt med recept på hälsosamma bakverk!
 
Jag vill passa på att uppmärsamma mitt tredje nummer av mitt Baka Sockerfritt e-Magasin, som är perfekt för ett festligt tilfälle som detta! Vad passar bättre till midsommar, än ett magasin med sommartema? Med mina BÄSTA recept? De flesta går dessutom enbart att få tag på i magasinet. Personligen kommer jag bland annat att baka lchf-dammsugare hämtade härifrån. 
 
Baka Sockerfritt e-Magasin är ett magasin på drygt 40 sidor, vilka innehåller mina bästa recept! Jag har kontinuerligt hemlighållit mina favoriter, och nu kommer de alltså komma ut i mina e-Magasin. Till recepten har jag gjort en ungefärlig energiberäkning med kalorier och kolhydrater.
 
Priset för Baka Sockerfritt e-Magasin 3/2014 är 29 kronor. Detta är enligt mig ett väldigt lågt pris i jämförelse för den kostnad och tid jag haft för magasinet, men tanken är främst att täcka de utgifter jag har i och med Baka Sockerfritt. Det är till och med billigare än en latte (eller typ som två hg nötter)! Du kan även kombinera två, eller alla tre nummer (vid köp av fler magasin blir priset mindre), och detta görs via den undre köp-knappen. Om du köper två, så skriv vilka du vill köpa (alterntaivt maila mig den uppgiften)! 
 
Du köper magasinet genom att klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på hemsidan www.bakasockerfritt.se (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet så fort jag kan. Betalningen sker via paypal vilket är otroligt enkelt och såklart riktigt, riktigt säkert! Det går också bra att maila mig ([email protected] eller [email protected]), så fixar vi det vi mail. Hör av er om ni har frågor!
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Varför kommer jag inte in på din hemsida?? :(

Svar: Den låg nere ett tag tyvärr.
Marja

2014-07-01 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0