bakasockerfritt

Kostkurs - save the date

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Vet ni vad? Jag har pratat en del om detta i Måbra-podden, men nu vill jag även basunera ut detta här på bloggen. Jag vill teasa om att jag tillsammans med kosrådgivaren Annika Winterros kommer att hålla en kurs om kost, hälsa och om hur man kan baka hälsosamt utan det tillsatta sockret och utan gluten. Kursen kommer att vara en halvdagskurs lördagen den 27/9 i Stockholm (Odenplan på Din Hälsa).
 
Jag är så spänd och har börjat raga ihop riktigt bra sponsorer till goodeibags alla deltagare kommer att få ta med sig hem. Jag har även bestämt vilka bakverk/ätbara saker vi ska göra tillsammans, och i helgen ska jag tillsammans med en grafiker titta på layout för bland annat "receptbroschyren". Kan ni förstå hur taggad jag är?! Hoppas att även ni är det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0