bakasockerfritt

Hälsosamma och lättgjorda våfflor

Läs originalreceptet på www.bakasockerfritt.se!
 
Idag är det en fantastisk dag, för idag är jag ledig! Jag känner mig nästan lite busig som är ledig mitt i veckan...Eftersom jag inte ska bort förrän vid lunch, kunde jag gå upp någon timme senare. För att göra dagen extra bra startade jag den med en joggingtur. Eftersom jag kan tycka att det är lite stressande att träna efter jobbet på ett inbokat pass med tidpassning och så, är det skönt att hinna med träningen på sina lediga dagar.
 
Det är även under en dag som denna då jag kan lyxa till frukosten alldelles extra, och göra till exempel våfflor! Men även fast något är riktigt lyxigt, behöver det varken vara krångligt eller ta tid. Nej, för dessa våfflor är faktiskt goda, hälsosamma och superlätta att göra! Jag utgick helt enkelt från mitt recept på pannkakor.
 
 
 
 
 
Våfflor
 
Receptet hittar du på www.bakasockerfritt.se!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amy's piece of cake

Ser underbart gott ut!

2014-02-26 @ 20:57:59
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0