bakasockerfritt

e-Magasin 2/2014 - UTE NU!

Läs originalinlägget på bakasockerfritt.se!
 

Baka Sockerfritt e-Magasin är ett litet magasin på drygt 40 sidor, speciellt anpassat för att läsa i mobilen. Där är den absolut snyggast, men givetvis går det att öppna och läsa den överallt (såsom på en dator eller iPad). Min tanke är att man med magasinet kan ha något kul att läsa på kanske tunnelbanan, i någon kö, eller när helst man vill se på aptitretande bilder och/eller få inspiration på hälsosammare recept. Min andra tanke är att man kan ha mobilen liggande bredvid sig när man bakar. Själv avskyr (okej, kanske är avskyr var ett starkt ord, men irriterar mig gör det) jag att gå fram och tillbaka till datorn mellan varje ingrediens (för jag har sämst korttidsminne, även när det gäller recept jag skapat själv).

 

Det absolut bästa med detta e-Magasin, är att det innehåller mina bästa recept! Jag har kontinuerligt hemlighållit mina favoriter, och nu kommer de alltså komma ut i mina e-Magasin. Nästan alla går enbart att få tag på via magasinet.

 

Temat för det andra nummer av Baka Sockerfritt e-Magasin är CHOKLAD! Behöver jag säga att det nästan är ett måste för alla hälsosamma chokladälskare där ute att införskaffa detta nummer? Här hittar ni allt från mumsiga chokladbollar till chokladigt godis till krämig chokladcheesecake till saftigt mjuka kakor till min fantastiskt goda banoffee pie (typ det godaste bakverk jag gjort - ever).

 

Priset för magasinet är 29 kronor, och är enligt mig ett väldigt lågt pris i jämförelse för den kostnad och tid jag haft för magasinet, men tanken är främst att täcka de utgifter jag har i och med Baka Sockerfritt.

 

Du köper magasinet genom att gå in på www.bakasockerfritt.se och klicka på "Köp nu", högst upp i den högra spalten på hemsidan (om du tittar i mobilen finner du den längre ner, efter alla inlägg), så skickar jag magasinet så fort jag kan. Glöm inte att skriva din e-post. Om du inte får magasinet inom ett halvt dygn, kan det ha hamnat i din skräppost. Det går också bra att maila mig ([email protected] eller [email protected]), så fixar vi det vi mail (via paypal vilket är otroligt enkelt och såklart riktigt, riktigt säkert!). Hör av er om ni har frågor!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var svårt att bestämma sig, men dem smaskiga bilderna övertygade mig om att köpa e-Magasinet med chokladtema!
Här ska bakas utan socker! :)

Svar: underbart! Tack!
Marja

2014-04-29 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0