bakasockerfritt

Marjas Peanut butter cups

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Nu tänkte jag visa bilder från fikat jag hade igår. Jag bjöd hit två av mina närmsta vänner (Fanny och Jennifer, som bara ett par gånger fått smaka på mina sockerfria kreationer - skandal!) med anledning till att frossa i bakverk och ha hederligt och underbart tjejsnack! Jag gjorde chokladbollar, min version på peanut butter cup samt Mazarinkaka med banan och choklad (vilket faktiskt är ett gammalt recept som jag har gjort om, och gjort ännu bättre, till Risenta, och därför väntar jag med att dela med mig utav detta recept).
 
 
 
 

Marjas Peanut butter cups

 

Ni finner receptet på www.bakasockerfritt.se!   

 

 

 

 
 


Mina peanut butter cups! Underbara, och tyvärr redan slut...

 


Mina uppskattade mazarinkaka med banan och choklad! Receptet är väl värt att vänta på.
 
 
 
Chokladbollar rullade i riven kokos.
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Oj vad gott det ser ut! :)

sv:Ja men visst är det! :)

2013-10-31 @ 22:31:02
URL: http://sojka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0