bakasockerfritt

Bontybollar

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Ni som läste min blogg i mitten av förra veckan såg att jag hade gjort en ny (och ännu godare!) variant på mina bountybollar. Jag lovade ju att komma med receptet, och idag kommer det! Fast för att se det får ni ta och följa DENNA länk! Detta recept är nämligen mitt bidrag till en tävling för LUBfoods och för deras steviadroppar (detta är förövrig den första tävlingen jag är med i, av vad jag kan dra mig till minnes). Jag hoppas på att vinna lite välbehövlig sötning i och med denna tävling, och för detta krävs det att ni kära läsare "gillar" mitt recept och skriver en kommentar på facebook (följ länken). Om ni gör detta kan ni vinna både steviadroppar (Sweetleaf) och Nutri-Nick barer. Tävlingen pågår till 24/11! Hoppas ni vill rösta och vinna lite goda produkter!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Trillian

Lycka till =)

2013-11-03 @ 20:52:15
URL: http://trillianshorna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0