bakasockerfritt

Mazarinmuffins med kanel

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag hade en mycket trevlig middag i fredags med min systers familj, där vi åt underbar färsk lax serverad med en salsa. Jag fick även bolla en del idéer ångande min hemsida och blogg och om hur detta ska kunna utvecklas. Vi får se vad som händer i sommar! Om det är någon som har en riktigt (eller oriktigt) smart idé eller tips om vad ni själva önskar, så tveka inte en sekund med att skriva en kommentar eller maila mig! 
 
I fredags var jag även på en till intervju angående en heltidstjänst. Det var riktigt spännande och jag håller både fingrar och tår om att detta kommer att gå vägen! Den tidigare intervjun som jag berättade om gällande ett annat jobb (PWC), fick jag tyvärr inte, då jag inte hade tillräcklig erfarenhet. Klurigt det där med att få erfarenhet, när man måste ha en för att kunna få mer...
 
Härom dagen gjorde jag söta mazariner, lite liknande muffins, smaksatta med en gnutta kanel! Då jag har lite bakpulver i smeten, blev de härligt fluffiga! Jag tillsatte även ett par småbitar av äpple i mazarinerna, vilket givetvis går att utesulta om man inte äter frukt. Jag älskar verkligen mazarinsmaken, och kommer fortsätta baka en hel del mer med detta. Det går ju att variera i nästan all oändlighet ;)
 
 

 

 

Mazarinmuffins med kanel – 3 stycken

 

Hitta receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Hej Marja! Jag försöker kommentera på din nya sida, men det går inte... jag hittar inte där jag ska logga in mig! :(
Kramar!
//Lana

2013-05-28 @ 07:51:59
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0