bakasockerfritt

Mazarinkladdkaka

Läs originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
 
Jag började dagen, som så många andra den senaste månaden, med att åka till skolan och plugga (6 dagar kvar tills inlämning!). Nu är det inte mycket kvar att skriva, utan det är mest putts (enligt oss i varje fall! Sedan är det en annan sak om handledaren inte tycker det...). Dock skriker plagieringskontrollen att vi har "plagierat" alldeles för mycket. Kan det bero på att den sätter ihop ord lite hipp som happ från helt skilda saker och sätter ihop dem till meningar, som inte ens har med saken att göra och säger att det är kopierat? Eller att den tar definitioner som man inte kan skriva om? Klurigt, klurigt. Efter skolan träffade jag i varje fall upp mina föräldrar för lite mat och en promenad i stan. Skönt att få lite sol på sig!
 
Jag kom på en rent ut sagt suverän kombination för ett par dagar sedan. Om jag säger kladdkaka och mazarin, vad säger ni då?? MUMS, säger jag! Jag älskar kladdkaka och jag älskar mazarinsmaken, och jag kan nu säga att jag älskar dom kombinerat. Det är heller inte svårare att göra än en enskild kaka, då bassmeten är densamma. Sedan är det bara att dela upp smeten och smaksätta den ena med kakao och den andra med en droppe biitermandelarom!
 
 
 
 

Mazarinkladdkaka

 

Läs receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Gott, gott! Receptet är sparat!
Jag ska prova kommentera på di nya sida från annan webbläsare! :)
Kram kram
//Lana

2013-05-29 @ 20:40:46
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Victorias provkök

Mmm smaskens:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2013-06-01 @ 11:54:11
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0