bakasockerfritt

Kladdkakemuffins med jordnötssmör

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Choklad och salta jordnötter är en mycket god kombination, vilken jag utnyttjat i dessa muffins! Jag har gjort en kladdkaksliknande smet som jag fördelat i muffinsformar och toppat med mitt hemmagjorda jordnötssmör (självfallet går det att använda köpt också). Väldigt enkelt och kanske snäppet tjusigare än vanliga chokladmuffins, om man gillar jordnötter!
 
Idag har jag båda tränat och tagit en tur förbi skolan. Academic Work hade en så kallad "workshop", där de berättade om vilka de var och lite om hur man kan tänka på intervjuer. Eftersom jag redan vet vilka de är, gav det hela ungefär...ingenting. Jo, kanske pyttelite. Men jag hade ju helt klart spenderat tiden med att baka. Eller söka jobb. Det börjar liksom bli dags nu, då jag tar examen (om jag inte får göra om hela terminen såklart) om mindre än tre veckor! Och för er som undrar hur det gick på min intervju jag hade för två veckor sedan, har jag ännu inte får svar. Jag väntar fortfarande med spänning! Jag tror dock inte att jag får det, men bara att gå på intervju är ju såklart väldigt lärorikt!
 
 
 
 

Kladdkakemuffins med jordnötssmör

 

 

Se receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Vad sysslar du med för slags träning oftast?:) favoritpass?

2013-05-15 @ 16:24:21
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: Cecilia Bergman

Smarrigt!

2013-05-16 @ 19:58:15
URL: http://ceciliabergman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0