bakasockerfritt

Jordnötsgrottor

Se originalininlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Nu måste jag bara tipsa er om ännu en småkaka som passar bra på olika slags firande/bufféer/fikor och liknande, och det är jordnötsgrottor! Jag som är riktigt svag för jordnötssmör tänkte att jag bara måste göra någon slags småkaka att ha detta i! Sagt och gjort, ni ser resultatet nedan. Man kan göra dom både med kakao och utan. Själv anser jag att de med chokladsmak är godast, men så är jag en chokladälskare också.
 
 
 
 

Jordnötsgrottor – 4 stycken

 

Se receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Bra

Men Gud så gott! Dessa måste jag verkligen testa! Mums

2013-06-16 @ 15:15:08
URL: http://Beatriceahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0