bakasockerfritt

Jordgubb- och rabarberkaka

Originalinlägget finner ni på www.bakasockerfritt.se!

 

Idag är det helg för min del och jag ska börja den med att äta pannkakor till frukost, ta en latte på espresso house innan ett skivstångspass på friskis. Vad jag har saknat att köra pass! Efter träningen ska jag träffa mina föräldrar som har semester. Sedan är det ju massa mindre roliga saker som måste göras, som inte riktigt hunnits med under arbetsveckan. Typ städa och handla (fast om jag ska vara ärlig tycker jag att handla mat är ganska roligt ;))...

 

Eftersom det är en speciell dag för mig, vill jag bjuda på ett speciellt recept, som jag verkligen gillade - nämligen "Jordgubb- och rabarberkaka"! Det är ju minst sagt säsong för både jordgubbar och rabarber, och det är två smaker som passar fint ihop. Speciellt jordgubbarna gör denna kaka riktigt härligt saftig! Kakan passar minst sagt bra i sommartider :) Och även kanske för att fira din semester, att du har en ledig dag eller bara för att det är sommar?

 
 
 
 

 

Jordgubb- och rabarberkaka

Se hela receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0