bakasockerfritt

2013

Har ni haft en bra nyårafton och en skön början på det nya året?? Jag har i varje fall haft turen att jag kan säga ja till båda!
 
Nyårsafton spenderades hemma hos min syster och hennes familj. Jag hade med mig lite smått och gott, och de hade ordnat med mat enligt ett västerbottenost-tema. Jag som älskar västerbottenost! Jag hde bakat en underbar kladdkaka, recept kommer senare så håll utkick! Det blev även julklappsutdelning eftersom vi inte hunnit träffas sedan veckan innan jul. Fick bland annat ett presentkort på "utbildningar/föreläsningar" på webben. Perfekt, då det finns tips om hur man fotar bättre :)
 
Vi spelade även spel. Först ett Alfons-spel där lille Vilmer lyckades vinna överlägset mot oss andra (alla hans fyra spelare var kvar, när alla vi andra åkt ut. Utan fusk!!). Senare på kvällen spelade vi kort om småpengar. Min lycka var stor då jag vann typ 70% av alla spel och vann åtskilliga enkronor :D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monkan

Gott nytt år! /M

2013-01-02 @ 07:37:52
URL: http://www.lilltappanskok.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0