bakasockerfritt

Biscotti med saffran

Se originalinlägget på www.bakasockerritt.se!
 
Jag har under många år gjort saffranbiscotti vid jul, och för mig hör det verkligen julen till! Förra året experimenterade jag fram en hälsosammare variant på detta, som givetvis är socker- och glutenfri. Jag gjorde igår återigen denna, även om jag ändrade i receptet något. Nedan ser ni det fullständiga nya receptet. På bilden kanske ni ser att jag hade chokladbitar i, men de blir dock lätt brända, så nästa gång gör jag dom utan choklad. Till en början var jag orolig att biscottin inte skulle bli så knaprig, men de blev knaprigare när de fått kallna helt och fått stå i kylen ett tag. Själv ska jag lägga biscottis i glasburkar och ge i julklapp!
 
 
 
 
Hela receptet hittar du på www.bakasockerfritt.se!
 

Biscotti med saffran

 

  

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Bergman

God Jul & Gott Nytt Matår!

2013-12-23 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0