bakasockerfritt

Chokladplattor med valnötter och honung

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag kom just hem från ett friskispass som jag körde efter jobbet. Idag blev det ett efterlängtat steppass! Det har inte blivit mycket av step under sommaren (som varje sommar), eftersom det knappt funnits några att gå på. Men nu börjar dessa äntligen återkomma på schemat! Hoppas bara att passen tidsmässigt går att matcha med jobbet. Det är tokigt hur roligt jag tycker det  är att träna denna träningsform, och jag är väldigt glad över att jag faktiskt funnit en träning som jag tycker är så rolig, och tom kan längta till!
 
Men nu vill jag dela med mig utav ett litet recept. Tidigare idag skrev jag om att jag testat att rosta nötter med salt, och det har jag använt mig av i nedanstående chokladplattor! Det går självklart bra att använda en annan nöt eller naturella valnötter. Dessa chokladplattor tycker jag dessutom är perfekta att ge bort! De blir alltid uppskattade, samtidigt som de är smarriga och enkla att göra.
 
 
 
 

Chokladplattor med valnötter och honung – 12 stycken

 

Ni hittar hela receptet på www.bakasockerfritt.se!

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annette

Ser sååå goda ut. Måste testas!

2013-08-19 @ 10:12:49
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0