bakasockerfritt

Fotografering av sockerfria bakverk

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Den senaste veckan har ugnen gått minst sagt varm (bokstavligt talat!)! Jag har bakat många bakverk varje dag, de flesta på grund av det som skulle hända just denna dag. Jag har nämligen blivit kontaktad av en fotograf som gillat min idé om att "Baka Sockerfritt", och som det för några veckor sedan bestämdes idag skulle komma hem till mig för en fotoshoot. Jätteroligt och jättespännande! Förhoppningsvis kommer dessa underbara bilder (i kombination med mina recept såklart) mynna ut i en kokbok. Det hade ju varit något som jag tidigare bara kunnat drömma om! Håller drömmen på att bli verklighet?
 
Här kommer lite bilder från Instagram som jag tagit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Söt utan socker

Grattis! Vad roligt! :) Ser fram emot din kommande bakbok! Kram Helena

Svar: Tack Helena! Det var mycket roligt att höra :)
Marja

2013-04-20 @ 20:15:32
URL: http://www.sotutansocker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0