bakasockerfritt

Tävlingen pågår ett litet tag till!

 
Jag vill påminna om min Kung Markatta tävling! Du kan fortfarande vinna tre stycken av deras nya ekologiska produkter: Kokosmjöl, mandelmjöl och lakritspulver. Jag använder ständigt mandel-, och kokosmjöl i min bakning. Lakritspulver använder jag dock inte fullt så ofta, men gillar man lakrits är det ju perfekt som smaksättning! Tävlingen pågår t.o.m. imorgon. Skriv bara varför du vill vinna dessa produkter (exempelvis vad du vill baka mm)!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Skulle gärna vilja vinna då jag håller på att "bygga upp" mig själv efter att vara/varit anorektiker. Har en stor passion för bakning, bakar ca 1 gång om dagen om möjligheten finns. Men äter det inte själv då pga ångesten, börjat att använda sötningsmedel istället för socker, men att hålla på att byta ut mjölet blir väldigt dyrt då mandelmjöl,graham mm är så dyrt :) och sen är jag en stor fantast av lakrits, hade nog blivit några cupcakes med lakritsfrosting

2012-09-29 @ 15:40:20
Postat av: Slickepotten

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag skulle passa på att baka en massa goda saker till mina 2 gröder som inte kan äta gluten.

2012-09-29 @ 16:55:42
URL: http://slickepotten.net
Postat av: Sofia

Hej!
Jag skulle vilja vinna därför att jag ÄLSKAR lakrits! Det är det godaste som finns på denna jord! Så vore ju helt underbart om jag vann lakritspulvret, eller hur? :D Sen tycker jag om att laga mat och diverse med coola och nyttiga produkter men jag har varken tid eller pengar till att handla det, så det var mitt andra argument. Ha en toppendag! KRAAAAAM!

2012-09-29 @ 21:31:37
URL: http://runawaygirls.blogg.se
Postat av: Hanna

Åå vilken kul tävling!!
Om jag vann skulle jag baka ett gott bröd på kokosmjölet till mina föräldrar, de kör ganska hårt på lchf-dieten å jag vet att det de saknar mest är ett saftigt gott frukostbröd!:) mandelmjölet skulle jag använda till äggrullar å frukostpannkakor, lakritspulvret blir en ny spännande smaksättning att experimentera med:)

2012-09-30 @ 09:45:13
URL: http://kanelsnackan.blogg.se
Postat av: Anna

Jag får så mycket skön inspiration av att baka när jag läser din blogg. Nu vill jag vinna så jag kan baka!!!!!

2012-09-30 @ 15:19:05
Postat av: Jonna

Lite sent men JAG skulle vilja vinna för att jag tycket att det är så kul att kunna baka till min man som har diabetes och han blir så lycklig då. har letat efter det förbenade kokosmjölet överallt nu........ utan framgång // J.

2012-10-01 @ 13:31:05
Postat av: Broggan

Åh, om jag skulle vinna skulle jag baka härliga frukostfrallor och matmuffins (min mage reagerar starkt på gluten) och till min kära mamma skulle jag baka lakritsmacarons!

2012-10-01 @ 18:37:45
Postat av: Lotta

Åh, jag skulle gärna vilja vinna för att jag får aldrig tag på rätt produkter med min minimala matbudget. Hade velat göra din chokladtårta och muffins med lakritsfrosting. Mums. Är en relativt ny läsare av din blogg men här kommer jag stanna kvar! Tack för mig! =)

2012-10-01 @ 22:13:31
Postat av: Johanna

Vilken fantastisk sida! Jag kan INGENTING om matlagning, men ska tävla i fitness nu på lördag, och är jätteorolig att göra samma misstag som sist: Då gick jag upp 13 kg på 27 dagar :( Jag skulle vilja ta del av dessa produkter som ett startskott till mitt nya matlagningsliv, och följa recepten på din sida till att börja med :)

2012-10-01 @ 23:57:52
Postat av: nathalie

Jag skulle så gärna vilja vinna för att få prova på alla de härliga recept som du lägger upp! Framför allt chokladpajen häromdagen. Jag är student (&fattig haha) & lyxade till det med en kokosmjöl jag hittade på ICA i förra veckan. Väl hemma inser jag att det inte är "riktigt" kokosmjöl i bemärkelsen för mycket kolhydrater.. Så besviken :( Så här är mitt andra & förhoppningsvis bättre försök att få tag i dessa dyra godbitar!

2012-10-03 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0