bakasockerfritt

Ledig måndag

 
Skönt att vara ledig en måndag! Jag började dagen med en pluggfrukost på Gateau. Jag tog som vanligt en valnötssurdegsfralla med det obligatoriska chaiteet! Detta te är verkligen en favorit, så jag har även köpt hem en påse. Ett perfekt höst-te att dricka med skummad sojamjölk. Hög mysfaktor på det!
 
 
Igår när jag var och shoppade köpte jag bland annat en ny spritspåse. Min gamla är gigantisk och passar inte till mina små bakverk. Dessutom fick jag med sex olika hylsor så jag kan variera mönster. Nu kommer jag förmodligen göra mycket snyggare muffin och kakor!
 
 
 
 
Nej, nu ska jag ta och göra kanelbullar! För ni har väl inte glömt att det är kanelbullensdag på torsdag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla - Glassriket

Frukost på Gateau... snacka om att jag blir avundsjuk! Gateau finns inte ens i Jönköping där jag numera bor...Förr hängde jag en hel del framför deras disk i Täby centrum.
Kanelbullens dag är inte bortglömd. Håller som bäst på att klura ut hur kanelbullen bäst gör sig i glassform...
Ser med spänning fram mot att ta del av den sockerfria kanelbullen i din blogg :)

2012-10-01 @ 13:35:36
URL: http://www.glassriket.se
Postat av: Lana

Oh, vad roligt med nya saker! :) Spännande med recept på kanelbullar! :)
Mums, mums!
Ha en toppen kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Receptet kommer imorron, så håll utkik!
Marja

2012-10-01 @ 20:04:54
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0