bakasockerfritt

Mycket trevlig överraskning!

Jag fick i förrgår reda på en jätterolig grej; jag fick med ett recept i det kommande nummret av mat&hälsa under sidan "Mitt recept"! Gissa om jag blev glad när jag fick veta det! Mat&hälsa är nämligen min favorittidning, och det säger jag inte bara för att jag fick med mitt recept i den. Jag har redan för flera månader sedan sagt just det här på bloggen. Som tack för att de fått ta del utav recept får man ett helt års prenumeration av tidningen. Dock har jag redan för några veckor sedan köpt min egen prenumeration. Därför ska jag höra om jag kan lotta ut den till någon av mina kära "Bakasockerfritt"-läsare! 
 
 
 
Tidningen kommer ut den 11 oktober
 
 
 
Jag vill också tacka alla som tävlat i min "Kung Markatta-tävling"! Den avslutades i måndags och vinnarna har blivit kontaktade via mail. Jag har ännu inte fått tag i alla och det är därför jag dröjt med att skriva något här på bloggen. Jag önskar så att jag kunde lotta ut fler än sex stycken paket. Minst femtio skulle jag vilja tävla ut!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad roligt, grattis!!

2012-10-06 @ 11:51:06
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Monkan

Grattis!

2012-10-06 @ 13:29:09
URL: http://www.lilltappanskok.blogspot.se
Postat av: Margot

Härligt, stort grattis! Klart du ska vara med i tidningen då du gör så många goda och smarriga bakverk!
Ha en fin helg!

Svar: Tack, vad snällt skrivet :) Ha en underbar fortsatt helg du med!
Marja

2012-10-06 @ 15:45:58
URL: http://mammasdeli.blogspot.com
Postat av: Mamma

Grattis. Min arbetskamrat har bakat kärkeksmumsen och säger att din va god. ha det bra.

2012-10-06 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0