bakasockerfritt

Nytt nummer av mat & hälsa

 
Idag har jag varit på min första arbetsdag på mitt nya jobb! Man kan säga att det var en introduktion till introduktionen, mest utbildningar på datorn. Så jag tyckte det var en lugn och trevlig första dag! Nästa intro är om en vecka. Jag tycker det är ganska så skönt att arbeta en dag och vara "ledig" sex dagar i veckan för då har jag all tid i världen till att blogga och baka!
 
När jag kom hem från mitt tuffa arbetspass möttes jag av en glad överraskning, jag hade nämligen fått hem "mat & hälsa"! Det är nog min nuvarande favorittidning så jag bestämde mig för några veckor sedan att starta en prenumeration på den!
 
 
 
Nu ser jag på "The dark knight" och i reklamen blir det lite tidningsläsande :) Sämre kan man ha det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Okej, jag ska se om jag kan få tag på bakerix! Skulle hemskt gärna vilja baka de där nutellafyllda bullarna! :)

Ja, jag har länge velat testa Stevia, men mor min har varit lite skeptisk till det. Men när jag visade din hemgjorda nutella sa hon ja direkt, haha! Stevia strö tänkte jag också köpa. Det kommer att göra mitt liv som ständigt sötsugen mycket enklare, haha!

Svar: Haha, vad roligt att höra! Har jag sådan makt? *storhetsvansinne*
Marja

2012-08-23 @ 21:39:52
URL: http://hogtiskyn.blogg.se
Postat av: Vonskareng

Vad jobbar du med? Nyfiken :D

Svar: Det är i kundtjänst på bank!
Marja

2012-08-24 @ 13:42:20
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: Helena

Vad kul att komma hem och en trevlig tidning ligger och väntar i postlådan.=)

Tack, kantareller är så gott och jag hoppas jag hittar fler.

2012-08-24 @ 23:28:35
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0