bakasockerfritt

Bakningsmix

Läs originalreceptet på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag har material för att skapa några bakningsmixar gällande min kladdkaka/chokladkaka som jag tycker så mycket om och är så stolt över. Den är rätt dyr att göra, men eftersom jag har etiketter kvar tänkte jag att jag kunde höra mer er om någon skulle vara intresserad av att köpa! Tanken med dessa mixar är att underlätta bakning för dom som vill testa på något nytt och kanske vill baka så enkelt som möjligt. Bakar man utan gluten och utan tillsatt socker för första gången, förstår jag att det kan vara både krångligt och dyrt att köpa alla ingredienser. Då är det perfekt att ha en färdig mix.
 
Mixen räcker till en 24-cm springform (ca 12 personer). Jag sätter priset på 90 kr (inkl. moms) + frakt. Den som har möjlighet kan absolut hämta upp mixen på mitt jobb (T-centralen, Mäster Samuelsgatan 56 i Stockholm), och då försvinner såklart fraktkostnaden. Betalningen sker via faktura, och görs genom att maila mig på [email protected]
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0