bakasockerfritt

Julgodis och julpresenter- Julen 2014 (del 1)

Jag älskar att till julen duka upp massor av julgodis, och jag älskar även känslan av att folk nästan häpnar över hur mycket som finns (ja, sådan är jag...)! Vad mer är, tycker jag att hemmagjorda smarriga godisar/bakverk/bröd är perfekta att ge bort som julklappar. Eftersom jag har en hel del tips och recept gällande detta, vill jag tipsa om nedansånde bakverk. Mums!
 
Vad glad jag är att det är helg, och att jag har arbetat av så mycket av alla sake rjag harf haft planerade (födelsedag, vigsel som jag firade med vänner och familj i tre olika omgångar) och företagssaker. Nu har jag lite texter att skriva innan ju och nyår, en spännande händelse i mellandagarna, men sedan kan jag nog fokusera på bloggen, bakning, julen och bebisen! Och igår hände en så konstig grej (för mig i varje fall). Klockan tio somnade jag på soffan! Det har liksom aldrig hänt förut, och jag är ingen som somnar hur som helst. I världens knasiga ställning också, då jag låg som ett V med magen ner, överkroppen på en stor kudde/armstödet, och benen upp på Arturs knä. Hoppas inte lillen blev mosad!
 
 
Bountygömmor
 
 
 
Chokladbitar med hasselnötter
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh, så gott!

2014-12-15 @ 22:13:20
URL: http://atasteoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0