bakasockerfritt

Tips till påskägget!

Se originalinlägget på www.bakasockerfritt.se!
 
Idag är det nog första gången på en vecka som jag haft tid att ta en härlig morgonpromenad. Det var verkligen skönt att starta dagen med att komma ut i det fina vädret! Resten av dagen fram tills nu har spenderats med att baka (min systers man, Morgan, fyller år imorgon!), jobba ett kort arbetspass och lite plugg.
 
Nu är det bara tre dagar kvar till påskafron och jag kan tänka mig att det bakas påskgodis hos många därute! jag tänkte bidra med lite inspiration iför påskbakandet med detta inlägg med några tidigare recept! 
 
 
Lyxiga chokladkakor
 
 
 
Romtryfflar
 
 
 
Kanel- och honungskanderade pecannötter
 
 
 
Mozartkulor
 
 
 
Chokladtryffel med mascarpone
 
 
 
Nöt- och fruktbollar
 
 
 
Bountybollar
 
 
 
Chokladpraliner
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Mmm...så mycket gott! Smaskens! :)
Ha en underbar dag!
Kram kram
//Lana

2013-03-28 @ 06:12:32
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0