bakasockerfritt

NuNaturals Stevia-tävling

Se originalrecept på www.bakasockerfritt.se!
 
Jag har fått testa NuNaturals olika slags steviaprodukter, vilket har varit spännande och såklart gott! Jag har även fått möjligheten att till fyra stycken läsare lotta ut fyra stycken flaskor med stevia, naturligt smaksatta med vanilj, citron, apelsin och choklad! Läs gärna mer på deras hemsida https://nunaturals.com/ om ni vill veta mer om respektive produkt. Jag kommer såklart även att dela med mig av mina recept som jag bakat med dessa produkter.
 
För er som tycker att produkterna låter spännande och vill köpa något från NuNaturals, ange koden BLG0613 när ni ska betala, så får ni hela 15% rabatt på det totala köpet.
 
För att vara med i tävlingen skriver ni en kommentar om att ni vill vara med. Gilla gärna deras facebooksida om ni har facebook! Tävlingen pågår hela veckan, och avslutas därmed  på söndag (31/3) natt. Vinnarpaketen kan skickas utomlands, och ni behöver därför inte bo i Sverige för att vara med och tävla! Hör gärna av er om något är oklart!
 
 
 
 
Produkterna som ni kan vinna är en av respektive falskor (dvs totalt 4 flaskor med olika smaker) är:

Lemon NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle

Orange NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle

Peppermint NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle

Chocolate NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz.Bottle
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag är gärna med i tävlingen!!

2013-03-25 @ 21:21:43
Postat av: Marie Andersson

Självklart vill jag vara med i tävlingen =)
kram Marie

2013-03-25 @ 21:32:34
Postat av: Aga

Åh, vad spännande. Jag vill gärna vinna.
Med vänlig hälsning, Aga Carlsson

2013-03-25 @ 23:15:22
Postat av: Elin Johansson

Låter spännande, jag vill gärna vara med!
Kram// Elin

2013-03-26 @ 06:59:57
Postat av: Ida Dahlberg

Åh vad kul! Jag är gärna med! (:

2013-03-26 @ 15:43:08
Postat av: Signe

Åh, en tävling man inte kan missa :)!! Jag är självklart med!

2013-03-26 @ 17:39:01
Postat av: Linda H

Det här vill jag absolut prova,
hoppas på tur//Linda

2013-03-26 @ 20:51:27
Postat av: Johanna

Oj så spännande! Jag är gärna med och tävlar! =)

2013-03-26 @ 21:17:14
Postat av: Emelie pettersson

Gud vad kul och spännande med alla smakerna, självklart är jag med i tävlingen och gillar dem fb. (på FB Emelie pettersson)

2013-03-27 @ 10:11:26
Postat av: Love

Jag vill gärna vara med på utlottningen!

2013-03-29 @ 13:59:09
URL: http://lovesnyttiga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0